sklepjakiejsfirmy.pl

Wszystko na temat Twojego biznesu w sieci

Biznes

Czym różni się baner a pop-up?

Czym różni się baner a pop-up?

Marketing internetowy wykorzystuje szereg efektywnych i wydajnych narzędzi. Jednak, aby wykorzystać pełen potencjał wybranej metody, konieczne jest przemyślane i świadome wdrożenie odpowiednich technik. W dzisiejszym artykule prezentujemy zatem dwa, niezwykle popularne instrumenty interakcji z odbiorcą. Zatem, co wybrać – baner czy pop-up?

Baner

Bieżące porównanie rozpoczniemy właśnie od niezwykle popularnego i bardzo prostego rozwiązania marketingowego, czyli właśnie banera. Narzędzia te mają najczęściej formę prostokątnego elementu graficznego, umieszczonego w kluczowej lokalizacji strony internetowej, na przykład nagłówku. Jednak, czy banery przekładają się na realne korzyści dla właściciela domeny?
Zdecydowanie tak! Banery doskonale wtapiają się w projekt strony, przekazując niezbędne informacje, bez zaburzania uwagi użytkownika. Elementy te są niezwykle wszechstronne oraz uniwersalne i z łatwością dopasowują się do charakteru danej marki. Beneficjent otrzymuje zatem bardzo szeroki zasięg, przy doskonałej spójności wizualnej całego projektu. Kiedy warto wybrać baner?
Taka forma komunikacji sprawdzi się podczas wszelkich promocji sezonowych, ale nie tylko. Banery przekazują bowiem czytelne informacje o zbliżających się premierach produktów i podkreślają bardzo istotne komunikacje. Baner jest jednocześnie niezwykle prosty do wdrożenia i nie wymaga specjalistycznej wiedzy lub złożonych procesów. Czym są zatem pop-upy?

Pop-up

Świetną alternatywą dla banerów są właśnie pop-upy. W tym przypadku mamy do czynienia ze specjalnym przekazem, które nagle pojawia się na ekranie zainteresowanego użytkownika. Chociaż jest to bardzo efektywny i wydajny sposób zarządzania uwagą czytelnika, konieczne jest zachowanie szczególnej ostrożności podczas projektowania opisywanego elementu. Niewłaściwe działania przyniosą bowiem efekt odwrotny, a zamiast zainteresowania, otrzymamy jedynie frustrację odbiorcy.
Właśnie dlatego warto wspomóc się doświadczeniem i wiedzą ekspertów. Taka współpraca przełoży się bowiem na wysokie wskaźniki konwersji, personalizację oferty oraz pełne przekierowanie uwagi użytkownika na konkretne działania.
Pop-upy powinny zatem posiadać wyznaczony cel działania i bardzo atrakcyjny design. Co więcej, przedstawiany komunikat musi być jasny i precyzyjny, kierując działaniami odbiorcy. Zapoznaj się z artykułem i sprawdź, co warto wybrać dla Twojego sklepu online –  baner czy pop-up: https://edrone.me/pl/blog/baner-czy-pop-up-poznaj-roznice-i-dowiedz-sie-jak-je-wdrozyc-w-swoim-e-commerce.

Artykuł sponsorowany

Udostępnij