sklepjakiejsfirmy.pl

Wszystko na temat Twojego biznesu w sieci

Poradnik

Jak wygladają ForPro zwroty?

Jak wygladają ForPro zwroty?

Ogromną zaletą robienia zakupów internetowych jest to, że można zwrócić towary. Nie ma nawet konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Jak wiadomo, w sklepie online nie można liczyć na dotknięcie produktu, przyjrzenie się mu z bliska. Czasem okazuje się, że po jego otrzymaniu nie spełniają on oczekiwań. Nie ma jednak z tym żadnego problemu. Wystarczy odesłać zakupiony przedmiot w celu odzyskania pieniędzy. Możliwe są szybkie i łatwe ForPro zwroty oraz reklamacje. Pora dowiedzieć się, jak to wygląda w praktyce.

ForPro zwroty – czy to możliwe?

ForPro zwroty to opcja dostępna dla każdego klienta, który złożył zamówienie w sklepie internetowym. Ma on na odesłanie produktu zakupionego online 14 dni. Pamiętać należy o tym, aby odesłać pełnowartościowy przedmiot wraz z załączonym paragonem. Wymaga się także wypełnienia krótkiego formularza zwrotu. Jest on dostępny na oficjalnej stronie tego e-sklepu. Wystarczy pobrać plik na komputer, wydrukować formularz, a następnie podać wymagane dane i gotowe.

Przesyłkę ze zwracanymi produktami należy wysłać na adres:

ForPro Ul. Relaksowa 14J 02-796 Warszawa Tel: 533 387 888.

Bardzo ważne jest to, aby spełnić wymagania sklepu. Można przeczytać o nich więcej w regulaminie. Jasno z niego wynika, że odsyłane przedmioty nie mogą mieć żadnych śladów użytkowania. Konieczne jest także to, aby były kompletne. Nie można niczego wycinać. Jeżeli zamówienie dotyczy obuwia, to trzeba odesłać je w oryginalnym pudełku.

Czy zwrot może nie zostać przyjęty?

W jakich sytuacjach? Jak widać, Forpro zwroty są niezwykle proste. Wszystko można zrobić w kilku krokach. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nie w każdym przypadku jest możliwość zwrócenia lub wymienienia produktów. Nie można odesłać przedmiotu, który był używany. Jeśli doszło do uszkodzenia czegoś lub poplamienia, to niestety zwrot nie zostanie przyjęty. Oznacza to oczywiście, że nie otrzyma pieniędzy. Nie należy również odsyłać akcesoriów i przedmiotów w zamiennych opakowaniach. Nie są one akceptowane.

Co jeszcze warto wiedzieć o zwrotach w Forpro?

Na zwrot pieniędzy za odesłany przedmiot nie trzeba będzie długo czekać. Zgodnie z regulaminem nastąpi to w ciągu 14 dni od momentu, gdy ForPro zwroty dotrą do sklepu. Oczywiście musi też zostać potwierdzona ich poprawność. Pracownicy zweryfikują, czy wszystko przebiegło zgodnie z zasadami. Oczywiście jeżeli nie będzie żadnych zastrzeżeń, zwrot zostanie potwierdzony, a pieniądze nie wpłyną na konto bankowe podane przez klienta w formularzu, to należy skontaktować się z obsługą celu rozwiązania powstałego problemu.

Warto także wiedzieć, że produkty kupione w sklepie internetowym nie muszą zostać odesłane w celu ich zwrócenia. Można udać się do punktu stacjonarnego i oddać przedmioty osobiście. Od klienta zależy to, w jaki sposób dokona zwrotu. Można wobec tego wybrać dla siebie dogodną metodę.

Jeżeli jednak w pobliżu nie ma żadnego sklepu Forpro, to najkorzystniej będzie nadać przesyłkę. Można to zrobić na różne sposoby. Niektórzy korzystają z tradycyjnej metody, czyli usługi Poczty Polskiej. Możliwe jest także zamówienie kuriera online. Przyjedzie on po odbiór przygotowanej paczki w wyznaczonym terminie. Jest to ogromne udogodnienie, nie trzeba nawet wychodzić z domu.

Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby osobiście nadać paczkę w punkcie odbioru. Do dyspozycji są również paczkomaty, czynne przez całą dobę. Pamiętać należy jednak o tym, aby zawsze wysyłać paczki opłacone. Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane. Innym wartym uwagi rozwiązaniem są Wygodne Zwroty – zwrot do ForPro jest możliwy na tej stronie: https://wygodnezwroty.pl/forpro

Udostępnij